'potong' time..
1,2,3...tiup..!
Malam td adik aku duk sibuk panggil suh g beli kek...
lepas sembahyang magrib aku alang n kak dila g la ke simpang (meru)
beli kek, kfc..
Kek, cam biase r mesti blueberry..beli 1/2kg je)
Actually semalam (18hb 03 2009) arijadi adik aku yang bongsu..(a.k.a mohd nasriq haiqal / budak gg jarang...)
tapi kakak die yang 2 orang ni duk tumpang sekaki..akunye besday 05hb 03 2009, yang adik aku no 3 plak 12hb 02 2009 so celebrate belated la...

Tiada ulasan:
Catat Ulasan