Rabu, 8 April 2009

BaJu untuk pengiring aku malam minggu

yang ni Tuksedo ....

huhuhu ensem tak adik bongsu aku ni..?
Actually ibu aku taknak beli suit ni. Tapi selepas kena pujuk dengan aku, akhirnya die beli gak.. Suit ni takde la mahal sangat.. RM120 je...(terdiri daripada kot, vest, kemeja putih, bowtie, n seluar).. so kire berbaloi la kan.. my mum minat suit yang hitam.. sebab kalau beli tuksedo tu nampak adik kesayangan aku ni cam 'someting' plak.. hehehehe...





Tiada ulasan: