sila layari lawan web yang tertera untuk melihat foto majlis perkahwinan aku... aku nak ucapkan ribuan terima kasih kepada ENCIK AZAM HASHIM & ASSISTANT kerana sentiasa sabar dalam melayan karenah pengantin sepanjang majlis berlangsung.. to azam, u give me very a good service... may allah bless u...!untuk gambar yang lain next time aku upload lagi..pendrive tertinggal la..
hehehehe
Tiada ulasan:
Catat Ulasan