diam tak diam dah 2 minggu aku menjadi seorang isteri... macam mana agaknya aku nk bincang tentang hal pindah rumah dengan suami aku.? aku sebenarnya malu gak dengan mertua aku tu.. tak sedap hati gak la, die baik cume aku ni je yang kureng...pagi aku asyik bangun lambat je, mesti mertua aku yang bangun dulu n siapkan sarapan..
aku plak, time dh sudah baru menjengah ke dapur..(dapat tolong sikit je) mesti dalam ati die cakap ape punya menantu la ni...!
aku nak pindah, tapi husband aku suh sabar sbb duit dah kering.. kalau ikutkan semua barang dah ade kecuali tv, peti ais n mesin basuh...pada aku tu semua ble di ketepikan dulu...camne agaknye nak pujuk die supaya pindah umah..?
dalam pada tu, aku berterima kasih sangat pada MAkCik LiN aku sebab sudi bagi barang lama die pada aku.. walaupun barang secondhand tapi ia masih elok dan cantik...baru2 ni die nk bagi lagi sofa kat aku.. erm moga murah rezeki aku n die...(amiiinn)
4 ulasan:
hai salam perkenalan..lawat blog sy.. ketahui lebih lanjut mengenai produk marykay dan peluang tambah pendapatan sebagai Beauty Consultant
ala..rilek la yong
ko kene la brubah
smpai bler nk buat prangai mase bujang
nnt da dok umah sendri pon ko kene bgn awl buat bekfas
kalo x skang
nnt ank2 ko ikot prangai bgn lmbat
da jenuh ko nk kejot dorg gi skulah
hahaha hampeh ko kecik..!
aku bangun awal la gak.. tapi mertua aku bangun lagi awal dr aku..la..
xdpt lwn la mentua ko
hehehe
Catat Ulasan