Isnin, 29 Jun 2009

baKal OrAnG Ke-3..

huhuhuhuhu aku dalam keadaan yang agak nerves skangni.. aku nye period dah lewat a few day.. dah buat pregnancy test n +ve..OH MY ALLAH..! it is true..? sayang busyuk orang paling gembira sekali..siap melompat lagi.. tapi aku tak bg die excited sangat sebb belum buat confirmation dengan doc lagi.. so aku pon takde la meghebahkan berita ni kepada sesapa kecuali unty aku sorang.. kalau bebetul pegnant, cmne nk bgtau parent aku ek..?hahahaha takut plak.. (ish wat pe nk takut..? bukan luar nikah..dalam nikah ma..!)camne reaksi parent aku yang diorang akan jd atok n nenek..? tapi ayah aku maybe biase je kot sebb awal2 be4 married lagi dah bagtau takmo jage cucu n manja2 dengan cucu lelebih..(takut cucu naik tocang)..
actually aku ni ade masalah kembung perut dari baby..even sampai la skrang ni aku still sakit perut setiap malam.. camne nk ilangkan kembung tu ek..? aku dah tak minum teh,mkn on time tp still jd gak camtu..! tension guwe,..!

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

congratulations..:)

p/s: aku yang terkejut..!

farida tarmize berkata...

errkkk..

kalo betol roger ak babe

wahahaha

ko makan bersulam air x?
pastu jgn mkn buah after mkn
makan an hour before or 2 hour after eating
nnt byk air..
xpon angen kot
xpon ko makan ubat cacing..

Ilyani berkata...

congrats ayong... :)...bunting pelamin nmpk...he3....

h a i z i berkata...

kembung perut kena guna minyak yu ee cap limau.. hehehhe

p/s: tahniah!!!

erin berkata...

hahhahaha thank to all of u..!actually belum konpem lagi pegnant ke tak..? kalau ikut pegnancy test cam +ve, tapi selagi doc tak konpem blum ble bgtau parent lagi..hehehe