Khamis, 9 Julai 2009

pergghhh dugaan..!

diam tak diam dh dekat 3 minggu usia baby kat dlm perut.. n bermula lah apa yang dikatakan morning sickness.. pergh, memang dugaan sungguh, pantang bau pelik2 skit konpem uuwweekkss..! sayang, maafkan erin ye sebb tak dapat nk jalan tanggungjawab sebagai isteri dengan baik.. seyes aku aku mengalami alahan yang ble dikatakan teruk jugak la.. aku ble makan, yang peting ia pedas atau masam, kalau tak huh tak layan.. tapi yang sedeynye, lepas tu akan kua balik.. cam tak gunanya je aku makan..sabo je la..sob sob sob....
aku tak pegi check up lagi, tengok la next week ke..
ape yang menghairan kan aku, bila balik umah sendiri aku akan lemah, loya n bebetul tak larat.. tapi bila umah ibu aku sihat plak..memang la loya tu still ade tapi aku siap ble masak semua..kalau umah sendiri, jangan harap..!jam jam tu jugak la aku muntah..!memilih gak baby ni..!
aku ajak sayang balik umah ibu malam ni.. bukan ape, kesiankat die sebb dah lama tak makn sedap, maklumla aku tak larat nak masak..tadi tipon adik aku tanya ibu masak ape.? die cakap best.. so ok la tuh..!
aku sentiasa bedoa supaya diberikan kekuatan untuk mengharungi dugaan pada trimester pertama ni...kalau ikut memang tak larat sangat2..asyik loya n mual je..well setiap perempuan akan ade perbezaan dari segi pembawakan.. maybe aku terkena yang a bit teruk..

1 ulasan:

farida tarmize berkata...

waaaaaaaaaaaa

ko da pregnant?
congrats..
hmmm..baby ko ni alah dapur ke?