muka tahan sakit..! ehheehehebonjour..!
pergh.. penangan 'orang baru' ni hebat tul..!aku terpaksa ditahan di wad selama 2 hari 1 malam gara-gara badan kekurangan zat dan air akibat daripada 'mabuk' yang teruk..
mana taknye, makan muntah makan je muntah sampai kuar darah sebb perut luka..so hubby aku pon agak panik la bile aku bagitau aku muntah sampai 5 kali sehari.. sabtu pagi terus je g hospital razif , register dulu then check up terus di tahan kat wad.. aku dah la takde prepare paper.. alamak kena tahan.. nurse bawak naik kat wad tukar baju...wa...nak balik..!
mana taknye, makan muntah makan je muntah sampai kuar darah sebb perut luka..so hubby aku pon agak panik la bile aku bagitau aku muntah sampai 5 kali sehari.. sabtu pagi terus je g hospital razif , register dulu then check up terus di tahan kat wad.. aku dah la takde prepare paper.. alamak kena tahan.. nurse bawak naik kat wad tukar baju...wa...nak balik..!
sakit wo masuk air...! bengkak tangan den..
bayangkan 6 botol air masuk dalam badan... mau tak g toilet je..! selang setengah jam asyik sshshshsshhs je...
4 ulasan:
lawa la baju hospital..pinky pinky ok!hehe..:p
p/s: sabau yer..nti baby da kua dugaan lagi berat!
saba je la yong..nnt ak kawen, ko lak jd dictionary ak..hehe
lawa ke cinaz..? erm kale ok la.. tapi besar gedabaq ko tau tak...huhuh
eh ko ni cik, cam la aku pandai sangat dalam bab perkahwinan ni.. aku pon still blaja utk memahaminya tau...!
Catat Ulasan