huhuhuh baju ape je la yang mak buyong ni nak pakai time dinner..?? mende tu je la yang bermain dalam kpala otak den sejak pagi sampai ke petang semalam...tetibe jeng jeng pakai je la baju raya taun2 lepas...last2 suggest kat hubby pakai baju sedondon untuk dinner nanti..lgipon theme die 1 malaysia so bole la tu.. hubby pakai baju melayu hijau, aku plak pakai baju kurung ijau...bile jalan nampak la macam pokok pisang...heheehhehe
hehehe tak nampak macam preggy kan..?
menu untuk dinner semalam chinese cuisine...erm cam sama jer dengan taun lepas...
ni plak gambo menu yang aku tak lalu nak makan...hehehehe
ikan patin steam eeeeeeeee...
menu untuk dinner semalam chinese cuisine...erm cam sama jer dengan taun lepas...
ni plak gambo menu yang aku tak lalu nak makan...hehehehe
yang ni plak vge ape ntah...
erm malam tu maybe we all takde luck so takde r menang pape lucky draw...aku biase je tp hubby la paling frust sebb tak dapat pape..yang menyebabkan die frust ialah yang lucky mlm tu semua pekerja bangla...siap menang laptop wei...!sabo la sayangku..!actually last year hubby pon dah penah dapat lucky draw tu..dapat sony dvd player...ayat tu je la aku guna nak tenangkan die..hehehe
5 ulasan:
Takpelah bukan rezeki kau orang nak dapat lucky draw tu, cakap ngan Adi, lucky draw dia tu yg dalam perut kau, tunggu aje..pemenangnya dah tau tp boy or girl aje yg masih teka teki..
Ayong, lupa nak cakap, dah lah macam pisang samalak kaler blog kau ni..wa kaka..jangan marah
hahhaha tu la pasal...cam pokok pisang bergerak...ehehehhe yup tak tau lagi boy or girl..
erh...bdn slim je mcm anak dara..tehehe..:p
shinnaz:hehehe slim ke..?berat dah naik tu..!
Catat Ulasan