Jumaat, 23 Oktober 2009

thanks a lot....

sedap wo ice cream ni.. name diekan, Jamoca Almond Fudge
1st of all aku nak ucapkan jutaan terima kasih kat sepupu aku yang bernama Norhashimura Bt sulaiman sebab blanja makan ais krim...mahal tu 1 scoop je dh 5 hinggit lebey.. flavour yang die pilih pon marvelous....ari ni memang die ade luck lebey kot..mane taknye, lunch set yang die pilih pon 'layan' gak r sedap...

2nd thank to adik die Nor azira Bt Sulaiman sebab bawak aku n bebudak opis naik kete myvi die yang cute tu ke shah alam mall untuk lunch...

Tiada ulasan: