gambo ni aku amik dr ternet je..agaknye, camnila baby dalam perut aku...sejak dah masuk bulan yang ke 7 ni, aku rase cepat penat n letih... nak tido malam pon a bit difficult, baby makin kuat gerak..pusing kanan, die kick, pusing kiri pon sama gak..kalau telentang tak ble, sakit..ish ish ish sabo jer la....
erm pasal persiapan baby so far semua dh ready, tp tak tau la ape lagi yang tak dibeli..losyen, syampoo, bedak, minyak telon dah ready.baju2 baby pon dah ade..erm pampers kena tambah lagi kot, sebb aritu beli yang 28pcs je..
Tiada ulasan:
Catat Ulasan