Selasa, 15 Disember 2009

gambo baby...


5/12/2009 ari tu aku g scan kat klinik umra...huhuhu hubby so xcited sebb doc mention yang baby dlm perut aku ni baby boy..well die ade tunjuk baby punye penis n testis....erm what ever pon semua kuasa tuhan kan...kalau yang Esa tu nak bg baby boy so boy la, klau baby girl ye baby girl..

4 ulasan:

Ilyani berkata...

wahhh...msti besh nk jd mak kn...k.yanie n syam pn bkl jd makcik...he3...

farida tarmize berkata...

berdasarkan pengalaman orang tua2..kalo mak masuk dapur tak leyh mase ngandung,slalunye anak laki.

erin berkata...

kecik: heheeh pandai r ko..!tp mmg mase 1st trimester takle masuk dapur or tgk majalah masakan..konpem aku muntah..sekarang ni asyik duk dapur jer...
kak yanie:wa ye ke..?congrat..!ha lupe plak, tahniah di atas pertunangan akak....semoga semua berjalan dgn lancar..aminnn

farida tarmize berkata...

ape plak..btol la weyh..makcik ak slalu ckp..kak sdare ak pon spesis cam ko lamse 1st trimester..bau bawang sebatu pon muntah..dapur tak yah cakap la..tiap2hari makan luar.scan2 mmg baby boy..byk kali gak la aku jmpe cmtu..xpe..observation org tua..kadang2 mcm2 style org mengidam or morning sickness ni yang tentukan prangai anak2..hohoh