Rabu, 26 Mei 2010

baby Aliff DeMam..


huhuh entry kali ni pasal prince aliff yang demam sebb kena cucuk imunisasi yang ke 3 bulan..sebelum pegi dh bagi ubat demam, tp tak berkesan le nmpaknye...ptangnye, badan aliff dah panas skit, beli kool fever n tampal kat dahi...pastu bg ubat demam lagi..alhamdulillah 2 ari je panas, arini dh baik nampaknye...tp aliff ni even demam die tak banyak ragam..siap ble g sacc lagi semlm...die tido je...putra aku yang sorang ni pantang kalau sebut nk g jalan mesti die tak mo tido...agaknye takut kena tinggal..hahahahaha

2 ulasan:

che mid berkata...

Syiannya.. Aliff ajak g sacc ya, lain kali ajak ibu g PD ke Tioman ke... lagi cepat baik demam he he

erin berkata...

ahhaah pandai la akak ni..!