Jumaat, 27 Mac 2009

gileR ShopPinG..!


perrrrrggghhh..!, GiLe r Semalam...(26hb 03 2009) Kalau citer pasal J-card, memang ramai gile orang dok berduyon2 g jusco.. J-card ni plak diadakan stiap satu tahun sekali..diskaun pon gila jugak..ade sekali sampai 80%..item yang biasanye menjadi favorite orang ramai adalah cadar, bantal, kasut, beg tangan, dengan barangan groceries..macam2 gelagat manusia kita dapat tengok..ade yang bawak baby (2-3 bulan), ade yang sampai penuh 2-3 troli, nenek2 & atuk2 pon shopping sakan, orang berebut barang dan memaca ragam lagi la..
aku pegi pon dengan ibu, alang, 2 org makcik, & hubby cayang aku... biasenye die yang jadi driver..hehehe senang kalo bawak orang laki, ble tolong angkat barang, senang nk parking.. aku beli bantal je,sampai sane dah pusing2 tetibe tak tau nk beli ape, pening tgk orang ramai cam koloni semut yang mengerumuni makanan manis.. tepat kul 11pm trus staff jusco kemas barang nak close..

4 ulasan:

farida tarmize berkata...

lerhhh
ko ade kt jj ke smlm?
ak pon gi jj seyh
malam..ak gi tgk wayang
kalo tau ak kol ko
woooo

Ilyani berkata...

ai ayong...ni kakak syam....dh follow ayong dh...follow lh akak gk eh...he3

Tanpa Nama berkata...

jgn tak tau..laki aku pkl 8 da kt sne..hehe..semangat sgt!!go Haizi~

sale st ker kt sne..?

farida tarmize berkata...

ak gi pj ss2 da lame da