Rabu, 1 April 2009

wa 1st apRiL


huhuhuhuhuhu... tarikh 09-05-09 semakin menghmpiri...
pejam celik dah hampir setahun aku bertunang dengan insan yang bernama Ahmadi...
sepanjang bertunang tu de r jugak perkara yang menguji kesabarann aku dengan die..
So far Syukur sangat ke hadrat Ilahi kerana hubungan ini masih selamat..
Sekarang ni kitorang kena fikirkan macamne nak stabilkan ekonomi rumah tangga dulu..
lepas kawen lagi banyak mende kena beli.. nak beli refrigerator, television, washing machine n many more...everything need MONEY..!

Untuk menambah pengetahuan, aku de jugak bertanya kat mmbe2 yang dah kawen.. cam sorang kawan aku yang paling cute, shinnaz (wife kpd en haizi) die ade la gak citer n bg advise yang berguna utk aku jadikan experience. Selain tu Pn. Noor Asyikin (kinok) pon ade la gak bg serba sikit nasihat.. thank to u all...!

Tpi bila dah makin dekat date kawen tu makin ntah pape yang bermain kat kepala otak aku ni.. Kejap cam rasa dah ready nk kawen, kejap cam eee betul ke aku nak kawen..? lepas ni tanggungjawab makin besar.. Dah tak ble gado2, selalu majuk, kena layan suami leklok, kena masak, kemas umah, basuh baju, taat perintah suami n paling seyes........ kena beranak...! wawawa AZERIN, R U READY..???????Kalau bab masak insya Allah aku ble handle..! maklum la, aku kan pemegang diploma in culinary arts..! (hehehehe)

Well setiap insan yang berjantina wanita akan menempuh semua tuh..! be strong..u can do it......

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

hehe..aku bukan bagi nasihat la..pandangan sudah..
sbb nasihat baik sgt..aku pun terumbang ambing..haha..
p/s: kinok penah dgr..tp yg mne satu erk?

farida tarmize berkata...

hoho
slamat beranak yong