Jumaat, 12 Jun 2009

dilema..!

ada orang pernah cakap, kehidupan lepas kawen takkan sama macam masa zaman bercinta..! pada aku, memang la tersangat benar ungkapan tu..! mana taknya, sebelum kawen ble selalu g window shopping, tengok wayang, keluar date berdua time ujung minggu & sebagainye..tapi lepas kawen mende tu semua dah ilang buat aku..sedey wo..! bila ajak kuar, mesti en. sayang akan kata letih la, lain kali ye, erm esok bole..? tension guwe..!kekadang aku a bit jeles dengan kawan2 yang kawen sama baya dengan aku..! aku tengok best je diorang tu..! ke sebb diorang kawen dulu dr aku n itu menyebabkan diorang kelihatan loving couple of the year..?huhuhu

camne aku nak ubah En. sayang aku tu ek..?i need some help..! pls give me some tips or advice to make my relationship more romantic, loving n happily.. like cinaz n haizi, kinok n her husband..!

Tiada ulasan: