dalam kul 5pm kitorang gerak ke sunway pyramid..huhuh lame gile tak g jejalan lepas kawen...kali ni nk balik tengah malam pon tak pe..heehhee..sampai pyramid terus cari parking, adus dekat 20minit jugak cari parking or green light..akhirnya ade r satu couple ni kuar, parking plak cantik (dekat dengan entrance) so tak yah la mak buyong ni jalan jejauh..heheh alhamdulillah....
aku dengan hubby pon pusing2 la kat pyramid cari kat mane la lokasi crepe ni...aku tawakal je...ye r azie pon main agak2 je...pastu kan...jeng jeng jeng alhamdulillah akhirnya jumpe jugak aku....cume company nye je dah lain...aaku pon order la satu chicken cheesy...berbunga-bunga hati ku ini.. syukur alhamdulillah...

ni la mende alah yang aku idam2 kan tuh...harga RM5.90
yang ni le stall yang jual crepe tu...hubby pon xcited tgk staff die buat crepe tu unik....video tadak plak...!so tak ble la nk show kan korang..!sowi..!siap je crepe aku tu we all beredar dr situ n naik atas, nk makan time bejlan hubby kata tak elok, so cari la tempat duduk.tengok ke bawah stall yang jual crepe tu..alih2 hubby aku plak terliur tgk staff tu buat prata..actually mende tu sama je dengan ape yang aku idam cume diffrent die nye kulit je... sama ada nak prata or sweet crepe..we all pon turun bawah lagi n beli la plak prata filling beef pepperoni, cheese, onion, paprika, b/pepper n mayo....huhu...nyam nyam... sedap seh..!
Tiada ulasan:
Catat Ulasan