Selasa, 27 Oktober 2009

X.ciDEnT

wa, aku dalam keadaan terkezut sedikit pagi ni...!actually aku baru lepas antar barang kat Toshiba Electronic BAnting....then on the way nak ke ofis..bawak kereta cam biase tak laju sangat tak slow sangat...secara tiba-tiba 2orang apek nek motor cabuk dari line kiri terus nak ke kanan tanpa memerhatikan kereta yang datang dari arah belakang..alhamdulillah aku sempat brake emergency tapi tersondol gak bontot motor tu..dalam kereta aku dah menjerit sekuat hati n tekan hon.....mula la keluar perkataan yang &*%$# ^*^%@#$& terangkat wei tayar belakang motor tu ala2 'wekang'...Ya Allah syukur sangat 2 orang apek tak jatuh or cedera..sabor je la..dengan keadaan yang menggigil n terkejut aku & apek tu pon teruskan perjalanan cam biase..apek tu kutuk aku dr luar n aku pon kutuk die dr alam kete...lantak la.....tp cian baby mesti die tekezut...aku terus gosok2 perut....

cian putra aku tu..selalu die yang kena sondol dr belakang, arini die plak menyondol orang..alhamdulillah takde paper...dah sampai basement PKNS s.alam je baru aku tgk kereta.. ade la calar2 skit...wawawawawwa

Tiada ulasan: