Rabu, 11 November 2009

wa... tak suker..!

jumaat ni aku g klinik..ee tak suker sebab kena buat ujian minum air gula or glucose tolerance test (GTT) untuk megesan sama ada aku aku diabetis ke tidak..huuhuhu rase nye dah la...eeeee bencinyer...!dah la kena tggu 2 jam lepas minum utk tau result...sabo je la...memula kena fasting for a few hour (11pm-8am) then amik darah, amik nombor then minum air gula, tggu 2 jam tak leh g memana, amik darah lagi n air kencing, tggu result, tak ok jumpe doktor (kalau ok ble balik) , then dengar bebelan doktor...huuhuhu berjam2 la aku kat klinik jumaat ni..!

Tiada ulasan: