aku ade beberapa impian yang ingin dicapai sebelum waktu itu (mati) tiba...
- memiliki sebuah rumah impian
- have a complete kitchen set (cam dapur omputih)
- konvoi naik superbike dengan hubby tercinta
- g melancong ke negara yang tengah musim sejuk (tuk honeymoon)
- g umrah or haji
- dapat kete nissan murano
- buat kek untuk besday setiap ahli keluarga...(blaja sampai diploma tapi asyik ade je halangan nak prepare semua tu)
- memiliki aset peribadi yang bernilai tinggi...
- sentiasa jadi isteri yang vogue n seksi tuk suami tersayang...
hahha dapat ntah tak dicapai semua impian tu...maybe ade separuh cume angan2
1 ulasan:
nissan murano tu..huhu..nak jugak..
Catat Ulasan