Sabtu, 16 Januari 2010

perkara yang diimpikan sebelum pejam tuk selamanya..!

hahaha tetibe aku tergerak lak nk buat tajuk cam tuh..!setiap insan pasti ade impian yang ingin dicapai sebelum pejam mata tuk selamanya or MATI..aku juga tidak terkecuali....
aku ade beberapa impian yang ingin dicapai sebelum waktu itu (mati) tiba...
  • memiliki sebuah rumah impian
  • have a complete kitchen set (cam dapur omputih)
  • konvoi naik superbike dengan hubby tercinta
  • g melancong ke negara yang tengah musim sejuk (tuk honeymoon)
  • g umrah or haji
  • dapat kete nissan murano
  • buat kek untuk besday setiap ahli keluarga...(blaja sampai diploma tapi asyik ade je halangan nak prepare semua tu)
  • memiliki aset peribadi yang bernilai tinggi...
  • sentiasa jadi isteri yang vogue n seksi tuk suami tersayang...

hahha dapat ntah tak dicapai semua impian tu...maybe ade separuh cume angan2

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

nissan murano tu..huhu..nak jugak..