Rabu, 17 Februari 2010

menanti....

pergh semalam g check up untuk masuk minggu yang ke 38. doc ummul kata kalau ikut scan berat baby 3.7kg mak ai abis aku..tp kalau ikut doc maybe dlm 3.2 kg je...berat aku dah mencecah 66kg...
hubby sibuk suh baby kuar 26hb sempena maulidur rasul..tap aku kata biar la lepas sepupu aku kawin..wa nk makan pepuas..!dapat tgk sepupu aku tu sanding...ee sabo je la...sebb lepas tuh dh kena pantang makan selama 44-60 hari....wa tak bestnyer..!
semalam juga aku berkesempatan melawat wad baru dekat umra, ee cantik n very nice..hopefully dapat la wad tu mase aku besalin nnt..wad yang lama kureng skit..!aku tanya staff kat situ pasal rate tuk wad baru..die kata same harga..Ya Allah, berikanlah kessempatan kepadaku untuk rase wad yang baru tuh nnt...amin...

1 ulasan: