Isnin, 22 Februari 2010

hari yang amat,......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ee nape r semua ni ble jadi time ni..?dugaan sungguhhhhhhhhh!tension aku jadinya..gear box putra buat hal lagi..itu je dh berapa ratus nk kena spent..pening la...aku save duit nk buat belanja mase bersalin nnt tup tap kete plak buat hal..!aku tak ble nk harapkan gaji hubby sebab gaji die pon ciput je..dh tolak duit kete satria tgal bape je...check up every week die kena spent dlm RM80.00..itu je dh berapa..duit bonus die aritu pon alahai, mmg tak cukup...astaga..
td check up je dh kena RM115.00..tetibe plak ble kena kencing kotor..tambah antibiotik..eeee bosan..!aku temper n moody 1 hari ni...g checkup dgn hubby tp die tak ikut masuk sebb mase die kuar kejap nurse dh panggil masuk n aku pon malas nk panggil die kat luar..ta tau nape aku jd temper n marah sangat2 kat die...aku jd sensitif giler..ntah pape yang aku pikir..semuanye yang bukan2.maafkan erin abang..die sibuk duk pujuk tp aku buat taktau n lastly die lak temper n aku buat selamba bodoh jer..!dlm hati aku banyak istighfar tp otak still pikir ntah paper..! arrghhh gile la...!

1 ulasan:

Adnazthie berkata...

Salam Ayong,
Banyakkan bersabar..biasalah cubaan dan dugaan tu. Dah nak bersalin ni jangan nak angin, tak baik, lepas ni sebelum bersalin nak kena minta ampun maaf kalau boleh dengan semua orang..terutama suami, ibubapa termasuk mertua..he he he.
Banyakkan mengingatiNYA. Jangan marah sekian dari Usta..takleh panggil Ustazah.