Ahad, 28 Februari 2010

aktiviti pagi ahad...!


pepagi lagi papa dah bangun sebab nk berjemur dgn muhammad aliff iskandar....start berjemur kul 8.15am sampai kul 9.15am...masuk je dalam umah mereka berdua seperti baru kuar dari bilik sauna...nasib panas pagi..kalau panas tghhari alamat itam legam anak beranak nie..!hehehe..
alhamdulillah syukur ke hadrat Ilahi sebab dikurniakan seorang suami yang amat bertanggungjawab di kala aku amat memerlukannya...mungkin die 'kurang' dari segi kewangan tapi kaya dr segi yang lain....aku plak mungkin 'mampu' sedikit dr segi kewangan n kurang dari segi yang lain..itulah setiap pasangan saling melengkapi antara satu sama lain.....dari memula bernikah die akan tolong setiap kerja umah yang ada..kalau aku masak, hubby yang akan mengemas, aku basuh baju hubby yang angkat nkalau rajin lipat sekali, baby nangis tengah malam hubby yang bangun...bila siang sampai tersengguk2 hubby tertido sambil 'popok' aliff....alamaklumla hubby tgh cuti..maybe lepas ni tak bole la nk hubby je yang buat, sebb dah start keje..cian kat die...i love u sooooo much en.ahmadi b md khalid..! ummmuuahks..!
i'll try my best to keep my body, n 'everything' same as 10 months ago for ur satisfaction..!ehhehehehe

Tiada ulasan: