ya Allah, aku tak tahan......!bukan tak tahan ape, nak minum air sejuk..tension je bile satu umah minum air sejuk depan aku....wa........kalau ikut hati nak gak curik2 minum..tp eee masih kuat iman lagi...!buat ice blended la, air mangga la, air nenas la....sabau jer...!dah r cuaca skrang ni panas gilezzzzzzzz..!nak air sejuk..!makan lauk 'bening' ari2 pon tak pe, tp air sejuk ni mmg menduga kesabaran aku betul..!
erm buat mase ni baby aliff plak kena kuning...semlam(3/3/10) kiraan darah die tinggi 286...hopefully check up arini turun la paras kekuningan die...
macam2 dah bagi kat die, susu kambing, air kundur, mandi ubat singsei, mandi daun inai, n yang terbaru ni bagi minum air madu n mandi dgn daun kucai + pokok dukong anak....
2 ulasan:
rin,srh husband cr sengkuang cina..bg baby minum..potng2 campor kt dlm air kosong..
Tahniah Rin, sori akak lambat masuk lawat 'rumah' rin. Akak pun suka nama Alif tu, apatah lagi untuk anak lelaki sulung, memang tepat betul!!
Tentang air sejuk ni, akak minum juga tapi minum air peti, jgn bubuh ais tau. Skrg memang musim panas dan kalau susukan baby, kita memang perlukan air. Tapi janji tau... ubat mesti makan. Kalau dah boleh makan jamu nanti.. jgn nak mengelat pulak ok!!
Akak dah lepas 40 hari.. declare dah habis pantang, jgn jealous!!
Catat Ulasan