Selasa, 8 Jun 2010

penatnyer..!

mak ai, pindah umah ni amatlah memenatkan..semlm hubby n adik no 2 baru lepas pi setel angkat barang2 perabot dari umah lame ke umah sewa baru...eee sat lagi aku nak kena g kemas mane 2 barang yang ble diangkat dulu(yang ringan2)...takkan semuanya nak tunggu hubby aku..cian die..nnt bebile free aku upload gambo umah yang dah macam tongkang pecah tuuh...

1 ulasan:

che mid berkata...

selamat berpindah ke rumah baru!!