Selasa, 8 Jun 2010

baby carrier..

semlm g parkson untuk window shopping...tetibe mata n tangan gatal lak nak g tempat baby... cam biase la, bila dah nampak sesuatu yang menarik, duit pon kena la kuar...mende ni kira penting gak kalau nak g jejalan bawak baby selain stroller..aliff ni dah makin beso n berat skit..so tangan akan cepat lenguh kalau mendukung die sepanjang jejalan...aku pon beli la baby carrier untuk memudahkan kerja bila g jejalan...harga mahal gak RM63.90..ade yang lagi cheaper, dlm rm34 hinggit je, tapi tak ble ngadap ke depan lak...terpaksa la amik yang mahal skit...sabau jer...
ni la ruper nye baby carrier yang aku bli untuk muhammad aliff iskandar..!from sweetsherry!

Tiada ulasan: