huhuhu lama nye tak meng'update' blog ni..siap ade yang kata asyik citer pasal 'baby carrier' je.. bila nak update...hahahaah..sebenarnye bukan ape, tak sempat...asal masuk opis je baru buat keje separuh dah ade yang panggil..'alooong, aliff dah bangun...tak pon, alooooong aliff nak susu..sabau jer...
perkembangan terbaru muhammad aliff iskandar:
* dah pandai meniarap
* tarik rambut
*cubit lengan mama
*menjerit
*nak tumbuh gigi (asik nak gigit je kerjanya)
*paling hebat sekali, isap ibu jari kaki...(ni yang malas ni, dh orang2 sibuk kata haaaaa,nak adik lagi..)hua hua hua..sabau..!penat tak ilang lagi..aliff pon baru masuk 5 bulan..
3 ulasan:
Salam Ayong..
he he he..update jgn x update.
Tu satu lagi, control jgn x control..ekekeke
a ah.. dapat adik pun apa salahnya..
hahahah...adus, nk control ni yang pening..!ade macm kaedah..tp mengikut pakar yang paling selamat gunakan lah "stokin' heheheeh
Catat Ulasan