eee sonoknye, semalam g jejalan dgn hubby n aliff..!lame gile ok tak g jejalan cmtuh..hubby bawak g jalan pon sebb die dah bingit telinga kena bebel dgn aku...dulu mase belum kahwin tiap2 minggu mesti nk kuar..penat balik keje pon sanggup kua..ni dah kawin ajak jalan macam2 alasan...sakit kaki la, penat la..ramai orang la..sabau jer...
semalm g mid valley..pegi pon dah petang...pusing2 cari parking je dah setengah jam..makin besar shopping complex , makin banyak la kete , orang pon ramai...
hubby siap belanja baju lagi..maklumla, sejak dah kawin n ade baby ni, baju sendiri tak dibeli, asyik2 baju hubby n aliff je..so bila nk jalan dah tekde baju..kalau nk kuar dgn en ahmadi susah skit, semua nk kena screening dulu..kang dah siap "ee baju ni tak lawa la, erm tukar t-shirt lain la, kaler lain kan ade..." eeeerrrggghh geram je...
yang aliff ni plak, bijak sungguh baring kat dalm stroller tak mau..nangs..bile didukong mak ai goyang tangan kaki semua....budaak bertuah..nasib mama tak beli stroller yang mahal2..beli yang murah je...bukan aliff nk duk situ pon..!
Tiada ulasan:
Catat Ulasan